Onze missie

Onze missie is in enkele woorden samen te vatten: Eerlijk advies in bank en verzekeringszaken, een lange termijn vertrouwensband met onze klanten opbouwen, zodat de klanten weten dat ze op ons kunnen vertrouwen, en dat dit in een rendabele samenwerking voor beiden kan resulteren. De focus op bereikbaarheid en vriendelijkheid is een belangrijke voorwaarde.

 

Eerlijk: Wij geven het advies alsof het voor ons zelf zou zijn.  Als iets niet rendabel is of niet kan, zullen we dit ook melden.

 

Lange Termijn vertrouwensband: bijna 70% van onze klanten zijn al meer dan 5 jaar klant, en bijna de helft al langer dan 10 jaar. Een kwart is al 20 jaar klant bij ons, dit zijn de beste bewijzen.

 

Vertrouwen: het feit dat we een zeer goede reputatie hebben bij onze klanten, maar ook bij de verzekeringsmaatschappijen, is ook voor onze klanten belangrijk. Als wij aan een verzekeringsmaatschappij iets melden, worden we ook serieus genomen.

 

Rendabele samenwerking: "There is nothing like a free lunch", wij zijn het aan onze klanten verplicht om op een voorzichtige manier met onze centen om te springen. Daarom proberen wij kostenefficiënt te werken en verwachten ook dat onze klanten hun bank-en verzekeringszaken willen centraliseren bij ons. Hoe meer verzekeringspolissen of bankzaken U bij ons onderbrengt, hoe beter dit is voor ons natuurlijk, maar ook voor U, omdat U dan extra kortingen kunt bekomen.

 

Bereikbaarheid: fysiek en in praktijk: geen weken wachten voor een afspraak, goed bereikbaar kantoor met eigen parking, extra’s buiten de loketuren op afspraak, ook vaste uren waar het loket sowieso open is voor kleinere zaken die meteen kunnen opgelost worden.

 

Vriendelijkheid: dit is de basis van onze samenwerking, u moet goed ontvangen worden, met respect voor U en respect voor ons in het uitbouwen van onze (financiële of verzekerings)relatie.